woensdag 18 november 2009

Na een korte periode van afwezigheid weer terug van weggeweest. Ik zal mijn best doen om een kleine inhaalslag te maken.
In het kader van nr. 7 ben ik vooral bezig geweest met de foto mash-ups in Google Earth en Maps. Ik had al eerder een aantal foto's van mijn vakantie in Guatemala met behulp van Panoramio geplaatst in Google Earth. Hier (midden op het scherm, foto 'F201', hopelijk werkt deze koppeling...) staat een foto die ik vier jaar geleden heb gemaakt op het Meer van Atitlan in Guatemala. Leuk om te zien dat deze nog steeds terug te vinden is!
De mash-ups in Flickr geven ook genoeg mogelijkheden voor vermaak. Zie hier het resultaat van een klein experiment in 'Spell with Flickr':

Sudoku Red Number 2 Big number 3
D i N parkinG E squared circle N

1 opmerking:

  1. De link werkt hoor. Zo zie je maar, die foto kan online jaaaaaren mee... je kunt er overal bij en zo beleven heel veel mensen er plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen