donderdag 21 januari 2010

Als één ding mij het meeste bijblijft van deze cursus dan is dat waarschijnlijk Library Thing. Ik weet nu al dat ik deze toepassing voor mezelf zal gaan gebruiken. Heb ik dan toch het verkeerde beroep gekozen..?
Enkele boeken die ik heb ingevoerd zijn:
Wilhelmina: Krijgshaftig in Een Vormeloze Jas, C. Fasseur, 2001. 48 leden, 1 discussie.
De Slinger Van Foucault, U. Eco, 1988. 8714 leden, 120 discussies.
De Ontdekking Van De Hemel, H. Mulisch, 1997. 1451 leden, 23 discussies.
De aan de boeken gekoppelde trefwoorden in verschillende grootten die weer leiden naar andere titels maken dit tot een fascinerende site.

1 opmerking:

  1. Absoluut! Leuk dat je er mee aan de slag gaat... lijkt het je ook iets voor de collectie van het Zeeuwsarchief?

    BeantwoordenVerwijderen