donderdag 21 januari 2010

Toen ICQ op internet verscheen in 1999 was ik er vroeg bij. Een vriend van mij woonde in Antwerpen en het bellen werd ons op een gegeven moment toch wat te duur. Als computer- en internetfanaat had hij het programma al snel ontdekt en opeens konden we via het web live met elkaar praten. In het begin was het leuk, maar het nieuwtje ging er ook wel weer vrij snel vanaf. Later heb ik nog een tijdje ge-msn'd (deze account heb ik nog steeds), maar ook hier zit ik niet dagelijks op. Met Skype heb ik nog geen ervaring, maar wil dit graag nog een keer gaan doen. Ik denk ook dat het gebruik hiervan nog verder zal gaan toenemen. De website van de KB heb ik helemaal afgezocht, maar een IM pagina heb ik niet kunnen vinden. Daarna nog even rondgeneusd op Al@din, leuke site. Op mijn vraag 'Hoe luidt de tekst van het Zeeuwse volkslied?' heb ik nog geen antwoord ontvangen...

3 opmerkingen:

  1. Je vraag aan Al@din is in behandeling en doorgestuurd naar geschiedenis Zeeland. Hoor je vast binnenkort meer van.

    Sinds enige tijd is het mogelijk om via de website met de ZB te chatten. Ik vind dat een prima service... zo heeft de klant de keuze van welk communicatiemiddel ze gebruik willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehm, waarom doorgestuurd naar geschiedeniszeeland? De tekst staat namelijk sinds jaar en dag op onze website onder 'faq'... tis maar een weet...
    Maar laat je dat vooral niet belemmeren om dingen uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Update: vanaf onze faq wordt verwezen naar... de site van de Zeeuwse Bibliotheek! Foei, Al@din! En naar de provincie Zeeland, want die heeft het uiteraard ook op de site.

    BeantwoordenVerwijderen