vrijdag 22 januari 2010

Eindconclusie!

Hoewel ik nog even flink heb moeten gasgeven, heb ik toch nog veel van de cursus opgestoken. Veel toepassingen waar ik tot nu toe alleen van gehoord had, heb ik me nu eigen kunnen maken, met de keus of ik ze al of niet persoonlijk of voor mijn werk zal gaan gebruiken. Voorbeelden hiervan zijn RSS, wiki's en twitter. Andere toepassingen kende en gebruikte ik al, maar hebben door de cursus een nieuwe dimensie gekregen. Hierbij denk ik aan mash-ups met bijvoorbeeld Flickr en Google Maps. Echt nieuw voor mij waren Delicious, Footnote en Library Thing. Stuk voor stuk mooie toepassing waar ik denk ik nog verder kennis mee ga maken.

7 opmerkingen:

  1. Proficiat, dat was nog even flink alle zeilen bijzetten. Maar het is uiteindelijk toch gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd Obi-One! Dat was inderdaad nog even sprinten voor je, maar je bent er gelukkig... en nog binnen de tijd ook.

    Je eindconclusie klinkt positief. Fijn! En doe maar inderdaad, dat verder kennis maken met de toepassingen.

    Goed weekend en tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Daniël! Goed dat het gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, gefeliciteerd! Je hebt het gehaald en je bent nu klaar voor alle dingen die nog gaan komen. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! Keep up the good spirit and may the Force be with you!
    AnnekevW

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daniël,

    Nou, mijn beentjes hadden dit tempo vast niet bij kunnen houden!
    Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep en we zien elkaar om 11:00 in 't koekblik (auditorium)

    BeantwoordenVerwijderen