dinsdag 19 januari 2010

Mijn eerste indruk van Delicious: een leuke en handige manier om mijn favoriete websites overal te kunnen beheren en raadplegen. Met behulp van het taggen krijg je een handige extra mogelijkheid om een grote verzameling bookmarks toegankelijk te houden. Bij de popular bookmarks is veel te vinden, waaronder leuke en interessante websites als http://listen.grooveshark.com/ en http://completewaveguide.com/. Deze had ik zelf nooit gevonden. Onlangs ben ik via een vriend aan een google wave account gekomen, waar ik nu weer wat meer ervaring mee kan opdoen. Via Delicipous is er ongetwijfeld ook aan boeiende werkgerelateerde sites te komen, met andere woorden: mijn zoektocht is nog lang niet volbracht...

2 opmerkingen:

  1. Die tips van anderen zijn inderdaad heel zinvol. Verder kan het handig zijn dat je delicious overal kunt raadplegen... je hebt zo je favorieten altijd bij je.

    Succes verder met de ontdekkingen. Dat wordt gas geven... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom op Daniël, nog even 'n eindspurtje! Of wil je mijn beentjes(!) even lenen? Ik ben al klaar.

    Grapje! Succes met de andere Dingen

    BeantwoordenVerwijderen